Disainer
Üks reklaami-, info- ja imagotrükiste ettevalmistamise etapp – trükikunst. Selle abil saate tõmmata sihtrühma tähelepanu, müüa toodet, tuua toote esile teiste taustal.
Ja vastupidi. Ebaõnnestunud trükidisain teeb kõik copywriteri, kirjanike ja ajakirjanike jõupingutused olematuks. Kui trükise või reklaamtoote kujundus on tehtud hooletult, ei loe seda keegi. Mis tähendab, et eelarve on lõhutud.




TRÜKIDISAINI ARENDAMISE ETAPID
Kui tegemist on nullist töötamisega, hõlmab protsess järgmist:
- Kontseptsioon. On kaks lähenemisviisi: põhjalik ja ametlik. Esimene hõlmab peamiste ja teiseste, tekstiplokkide paigutuse esiletõstmist, valmis töö tajumise analüüsimist. Teine on standarddisaini kohandamine ulatuslikust näidiste/näidiste kataloogist kliendi vajadustele.
- Värvide, illustratsioonide ja kirjatüüpide valik. Polügraafiliste toodete värvilahendus võib olla valmistatud ettevõtte toonides. Kui need ei ole kättesaadavad, leiab disainer sobivad valikud. Professionaal teab, kuidas värvid mõjutavad alateadvust ja kasutab seda soovitud efekti saavutamiseks. Illustratsioonid peaksid täiendama teksti, tõmbamata endale liigset tähelepanu. Oluline on hea resolutsioon, samuti teema asjakohasus. Hea kujunduse jaoks on oluline hoida kirjastiilide ja kirjasuuruste arvu mõõdukana.
- Kujunduse ettevalmistamine trükkimiseks. Kujundaja määrab pildi suuruse, valib värvimudeli, annab kärpimiseks marginaalid ja lisab faili koos kirjatüüpidega.