Disainer

Üks reklaami-, info- ja imagotrükiste ettevalmistamise etapp – trükikunst. Selle abil saate tõmmata sihtrühma tähelepanu, müüa toodet, tuua toote esile teiste taustal.

Ja vastupidi. Ebaõnnestunud trükidisain teeb kõik copywriteri, kirjanike ja ajakirjanike jõupingutused olematuks. Kui trükise või reklaamtoote kujundus on tehtud hooletult, ei loe seda keegi. Mis tähendab, et eelarve on lõhutud.

TRÜKIDISAINI ARENDAMISE ETAPID

Kui tegemist on nullist töötamisega, hõlmab protsess järgmist:

Näiteid meie tööst

Заполните данные и мы свяжемся с Вами в рабочее время
Täitke oma andmed ja me võtame teiega ühendust tööajal.
Täitke vorm, me vaatame selle läbi ja vastame teile tööajal.
Kontaktid
Tellimuse üksikasjad